Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Kasım 2009 Çarşamba

yürü git lan!

Spaletti'nin yerine Ranieri gelince Roma klübü için "attan inip eşeğe bindiler" demiştim. İşler burada da iyi gitmeyince açmış ağzını Ranieri: "Ferrara'nın yerinde olsaydım çoktan kovulmuştum" şeklinde bir açıklama yapmış. Senin de geçen seneki performansını hatırlıyoruz be adam. Bir de "ben takımı çalıştırırken o gençleri çalıştırıyordu" diye küçümsemeye kalkmış. E sen 26 senedir hocalık yapıyorsun da ne başarın var ulan! Çalıştığın takımları sayanın ağzı sulanır, daha bir şampiyonluğun yok. Bokunda boncuk mu var anlamadım hiç de boş kalmıyor adam.
Bir de en sonda "Eğer bir teknik adam, bir sezon önce küme düşen bir takımı alıp Serie A'da üçüncü yapıyor ve Şampiyonlar Ligi'ne gitmeye hak kazanıyorsa, bu teknik adamda herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum" demiş. Juventus'un nasıl küme düştüğünü tüm dünya biliyor ama bu teknik adam bilmiyor galiba. Gerçekten Juve'ye bu gözle bakıyorsa bu adam, çalıştırdığı takımlara sadece acırım!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails