Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Nisan 2010 Pazartesi

34 CNR 39 Ankara 7. Cadde'de!


Bizim okulun geleneksel futbol turnuvasını 4.Cadde'deki halı sahada yapıyoruz bu sene. Gözlemci olarak saat beş buçuktaki maça yetişmeye çalışıyorum, yanımda da arkadaşım Ender var.. Ankara'yı bilenler anlar Anıttepe'de oturuyorum, hava da güzelken 7.Cadde üzerinden yürüyerek gideyim dedim. 7.Cadde'yle 4.Cadde'yi birleştiren sokakta yürürken pembe bir Audi A5 çarptı gözümüze, şöyle kenara park etmiş. "Ülen Caner'den başka bu renk Audi alan varmış demek ki" dedi Ender, "Belki onundur lan" dedim ben de.. Neyse arabaya doğru yürüdük plaka sırıtarak bize bakıyordu: 34 CNR 39!!!

Pazartesi günü, önümüzde önemli maçlar varken Caner Erkin'in Ankara'da ne işi olduğunu bilmiyorum tabi. Kimsenin günahını da almak istemem belki Rijkaard izin vermiştir futbolculara, belki bir arkadaşına vermiştir arabayı, belki de aklı selim olanı yapıp satmaya karar vermiştir bilemem. Bildiğim şu ki bir an önce arabayı yıkatması lazım Caner'in...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails