Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Temmuz 2011 Pazar

I Love You Hagi


Gheorghe Hagi tam 15 yıl önce bugün Galatasaraylı olmuş.

Çok şanslıyız. Yaşayan, onu canlı canlı izleyebilen her Galatasaray taraftarı, her sporsever için geçerli bu söylediğim. Biz böyle bir efsaneyi canlı izleyebildik, onunla güldük onunla ağladık! Annesiyle babasını arka arkaya kaybetti, kimbilir kaç kişi ağladı kendisiyle beraber. Attığı golden sonra kollarını açıp koşarken kaç çocuk koştu onun gibi, kaç çocuk güldü onun gibi.

Daha önce de yazmıştım benim için dünyanın gelmiş geçmiş en büyük futbolcusu Hagi'dir, bu değişmez. Ne Messi değiştirebilir, ne Cristiano Ronaldo. Bu saatten sonra en iyisi 2 numara olur, şampiyonum belli. Hagi ulan bu! Hocalığı değil ama hem topçuluğu hem adamlığı.

Hagi bir daha hoca olarak bu takımın başına gelmesin. Tugay da gelmesin, Ergün de Suat da. Çünkü bunlar adam. Ne yazık ki benim takımımın taraftarları eskisi gibi değil. Bir sürü başarıya alışmış adamla doldu tribün. O yüzden bu adamlar gelmesin, çünkü artık herkese küfür edebilen, hakaret edebilen bir tribün olduk biz de! Beşiktaş taraftarı Seba'ya küfür ettiğinde onlar adına utanmıştım, bizimkiler Hagi'ye, Terim'e hakaret ettiğinde kafamı sokacak delik bulamadım! 15 yıllık Galatasaraylı, hem de sapına kadar Galatasaraylı Hagi'ye küfür ettiler. Terim'i söylemiyorum bile. O yüzden bu adamlar gelmesin, bu adamlar güzel adamlar! Tribündeki yavşakları temizlemek mümkün olmadığından gelmesin, bilet satarken adamlık önemli olmadığı için gelmesin.

Hagi... İyi ki varsın, iyi ki 15 sene önce bu kapıdan geçmişsin.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails