Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ağustos 2011 Perşembe

Spa'da ne olmuş, ne olacak?


Verilen ara bitti, heyecan yeniden başlıyor. Spa'ya geldik, hava tahminleri yine heyecanlı bir yarış olabileceğini gösteriyor. Ayrıca bu ara sürecinin takımlara, pilotlara, diğer bütün ekip çalışanlarına nasıl geldiğini göreceğiz bu hafta sonu. 50 yıldır pole den kalkan araçların sadece yüzde 35 i kazanmış bu yarışı. Schumi için ayrı bir yeri var bu pistin. Adam burda çok rahat, keşke kazansa demek isterdim , ama bu sezon da ne yazık ki üzücü sonuçlar alıyor. Ancak ben düzgün bir otomobille çok daha iyi sonuçlar elde edebileceğini düşünenlerdenim halen.  Ama Schumi için hayırlısı heralde önümüzdeki sezonlara bakmak olacak.

Nedense bu yazıda biraz nostalji takılıyorum ama söylemeden geçemeyecem, bu pistteki son 10 yılın en başarılı pilotu da bugün F1 ailesinin bir üyesi değil. Kimi Raikonen!!! Bence özledik onu, en azından ben özledim. Hey gidi günler heyy, bu kadar çılgın pilot varken pist Spa olunca nedense hep eskileri konuşasım geliyor. Gönlümden geçende Eskilerin yarış sonrası da kendilerini konuşturtmasıdır ayrıca, ama işin aslını en azından sıralamalardan sonra anlarız.
Son 10 yılın Spa'daki en başarılı iki pilotu...( RAI, SCHUMI) Özledik be aga !!!


Vettel ne yapacak? Bu iğrenç baskıyı göğsünde yumuşatıp voleyi çakacak mı?
Alonso ne yapacak? Her geçen gün daha iyi olan otomobili ile  bu farkı kapatabilecek mi?
Weber, Massa, Hamilton ve diğerleri... Cumartesi gününü bekliyoruz heyecanla...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails