Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ağustos 2011 Pazar

Gel Be Lucas!


Baştan söyleyeyim bu bir transfer yazısı değil. Duyumcu falan da değilim, Twitter'da falan okuduğum kadar biliyorum bu transferle ilgili gelişmeleri.

Lucas Podolski ile ilgileniyormuş Galatasaray. Açık söylemek gerekirse benim için şu kirli, iğrenç ortamda daha sevindirici bir haber olamazdı. Podolski Nuri'yle kavga etmişti zamanında diyenler, dinine falan takanlar olacaktır asla aldırmayın derim ben. Etmişse etmiş Nuri babamın oğlu mu lan! Nuri bile mevzuyu bizler kadar uzatmadı, maç sonu tokalaştı. Çok konuşanlara İsmail Abi'nin "vir vir vir" lafını hatırlatıyorum sadece.

Lucas Podolski garip bir adam. Milli formayla ligde attığından daha fazla gol atmıştı geçen seneye kadar. Milli takıma gidince apayrı bir futbol oynuyor ki bunda etrafındakilerin ve hocaların payı var sanırım. Kötü giden bir B.Münih macerasından sonra taraftarı olduğu ve Podolski olduğu Köln takımına geri döndü. Kaptandı ama bu sene yeni hoca sezona ondan kaptanlığı alarak başladı ve bu da moralini bozdu Podolski'nin. Sonuçta Köln takımına iki gömlek büyük bir adam bu ve kaptanlığı alınınca karizması epey çizildi.

Kendi takımında uç forvet olarak oynuyor ama milli takımda Löw onu 4-3-3 sisteminde sol açık olarak oynatıyor ve verim alıyor. Savunmacı yönü arkasındaki beki de rahatlatıyor. Şutlarını anlatmaya gerek var mı bilmiyorum. Çok sağlam şut atar ama çok şut atmayı sever ve karavana olacaktır illa ki. Fatih Hoca'ya görev düşüyor burada, Löw ona topu paylaşmayı öğreterek başarılı olmasını sağladı. Podolski tek başına maç alamaz ama sağlam işleyen dişlilerin arasında işini oldukça iyi yapar.

Ben bir Alman hayranı olarak en son Effenberg'in Galatasaray'a transferi söz konusu iken bu kadar heyecanlanmıştım. Alman yaparsa doğru yapar abi derim hep, Hitler'i saymıyorum onun sütü bozuktu. Podolski gelirse çok iş yapar bence. Sol açık düşünülüyor ama ihtiyaç halinde uçta da oynar rahatlıkla, hatta forvet arkası da oynayabilir. Şu kadroda şu kadar askerin arasında Podolski gibi bir general olmalı, Drogba kadar olmasa da takıma liderlik yapabilir.

Sonuç olarak gelir mi gelmez mi bilmem ama Podolski adının geçmesi bile iyidir, heyecan yaratır. Gelirse vay haline sağ beklerin!

Not : Ben yazımda vay haline sağ beklerin dedikten sonra Gökhan Gönül'ün Vatan Gazetesi'ne verdiği röportajı gördüm. Görülecek hesabı varmış Podolski ile. Gel de göster hesabı Lucas...

1 yorum:

bobi dedi ki...

resim calıntı bilader :D

Related Posts with Thumbnails