Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Temmuz 2009 Perşembe

Elano mu?Yok Artık!



2 gün önce hayali bile güzel demiştim... Haldun Üstünel yine abarttı gerçekten... Kardeşim her şey bi yana Elano Blumer nedir ya :)

Bu transfer sonrası Galatasaray'ın mali durumuyla dalga geçenler ne diyecek çok merak ediyorum???

İşte şimdi alem transfer gördü gerçekten... Bi tane de Türk sağbek getirsinler bu takıma Riijkard taktiği,Pujol kondisyonu,Neeskens motivasyonu sonrası rakip bulamayız Türkiye'de...

muhtemelen kadro ;


Leo


Sabri(umarım transfer)-G.Zan(E.Güngör)-Servet-H.Balta



Barış(Sarp)-Topal(Ayhan)



Elano(Ayhan)



Keita-Baros-Arda(Kewell)


In Haldun We Trust...

2 yorum:

sarkık libero dedi ki...

as kadro
leo
uğur e.güngör servet hakan
m.topal
linderoth elano
keita arda
baros
yedek kadro

aykut
sabri e.aşık g.zan alparslan
m.sarp
barış ayhan
kewell s.eylik
nonda

as kadromuz kalburüstü oldu artık. sanki tamamlanması gereken bir parça kalmadı ilk 11 için emre güngör'ün sakatlanma potansiyeli ve sağbek cenabetliği haricinde...
ancak rotasyon için nonda'nın yerine bir transfer daha gerekiyor. aksi takdirde geçen sene baros olmadığında yaşadıklarımızı tekrar yaşayabiliriz serkan çalık muhteşem bir gelişme göstermezse. zira yaser'den ümidi kestim.
sezonun yıldızları ise arda, uğur ve elano olur diye düşünüyorum. ideal onbire girebilecek isimler ise eğer rijkaard'ın akıl futboluna uyum sağlarlarsa sabri&barış ikilisi, kewell ve serdar(referafs: efsanevi mlada maçı) olur...

Unknown dedi ki...

Ben Kewell'ın yedek kalmasını istemem ama yıldızların hepsinide oynatamayız sonuçta:)Ama ben yinede böyle bir kadro olmasını isterdim;

Leo
Uğur-Zan-Servet-Balta
-Ayhan
Kewell-Arda-Elano
Keita-Baros

Kadroda o kadar çok hücuma yönelik adam var ki..Bu sene defansımız sağlam olursa gol rekoru kırabiliriz.:)

Related Posts with Thumbnails