Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Ibra mı,Van Basten mi?

Her ikisiyle de çalışan ve benim taktik-motivasyon dehası olarak gördüğüm Fabio Capello İbrahimoviç ile Marco Van Basten'i kıyaslamış... Açtım Youtube'u ikisinin de gollerinin videosunu izledim... Gerçekten çok benziyorlar. Şık vuruşlar,fuleli koşular,pas verirken bile estetik hareketler ama fizikleri yüzünden estetiği çok farkedemiyorsunuz... Aynı hareketi Eto'o veya Rooney yapsa imkansız gibi gözükür ama onlar için çok kolay... O yüzden benim için Van Basten'den sonra İbra geliyor... İbra O'nu geçebilir çünkü O'nun kadar sakatlık yaşamadı ve yaşamayacak... Hakemlerin kazma pietro vierchowod ve jurgen kohler'e müsade etmesiyle bana göre gelmiş geçmiş en komple forvet sahalara 29 yaşında veda etmiştir... Birçok lakabı vardı Van Basten 'in Marco-golo,Utrecht kuğusu,yeşil sahaların Leonardo Da Vinci'si,kuğu vs... ayrı bi Van Basten yazısı lazım,araya sıkıştırmamak lazım!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails