Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ekim 2009 Pazar

Holosko-Tello

Beşiktaş bu gece de kazandı,keyif vermeyen vasat bir oyunla kazandı ama en azından kazanmayı alışkanlık haline getirdiği için mutlu olabilir Beşiktaş taraftarı... Uzun süredir aklımda ama yazamadım bi türlü.

Geçen seneki 2 kupanın kazanılmasının başrol oyuncuları Tello-Holosko ikilisi bu sene niye kayıp? Tello oynuyor ara sıra yine ama Holosko'yu uzun süredir izleyemedim. Bugün Rıdvan Dilmen Tello için mutsuz dedi,ben bunu sene başından beri söylüyorum. Büyük ihtimalle sorun para. Tabata ve İsmail için G.Antep'e 14 milyon euro ödeyen Demirören en iyi 2 oyuncusunu kaybetmemek için kesenin ağzını biraz açmalı.

Beşiktaşlı değilim ama iyi bir Tello'yu,iyi bir Holosko'yu izlemek biz futbolseverlerin hakkı diye düşünüyorum!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails