Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ekim 2009 Perşembe

Time-Out #3

Gelenekselleşen mola yazılarımıza devam ediyoruz. Derbiden sonra kendime gelemedim bi türlü,belki 10 yıldır alışmamız bekleniyordu ama alışamadık.


*Dün akşamki Ziraat Bankası Türkiye Kupası mücadelesini izlemedim,izlemek istemedim daha doğrusu. Skoru da sabah öğrendim. Linderoth'un oynaması beni çok sevindirdi, sakatlanmazsa her zaman dediğim gibi "Galatasaray'ın Xavi'si" olabilir. Elano'nun kırmızı görmesine şaşırmadım,uzun süredir bekliyordum böyle bir şeyi.

*Daum-Rijkaard polemiği sürüyor,adamları da kendimize benzettik. Hoparlörden verilen ıslık sesi,atılan cisimler,kalecinin gözüne gözüne tutulan lazerler,Christian'la başlayıp Bilica'yla devam eden tahrikler. Rijkaard haklı,bunları hepimiz görüyoruz ama Aziz Yıldırım lobisi bu ülkede kulüplerüstüdür. Adnan Polat'ı bile sindirecek güçtedir.

*Andre Santos,Christian,Daum ve Fener medyası Arda hakkında yorum yapmaktan usanmadı. Arda Galatasaray kaptanıdır,bi yorum yapılacaksa biz yaparız,eleştirilecekse biz eleştiririz ama asla oyuncumuzu dövmeyiz!

*Los Galacticos'ta sorunlar yine başladı,Pellegrini'nin koltuğu sallanıyor! Mourinho'nun gözü Real'de,sene başı gitmediğine pişman gözüküyor.

*Bu arada maçla ilgili olayları o kadar konuştuk ki Christian'ın muhteşem oyununu konuşamadık. Takdir etmek lazım,çirkeflikle karışık çok iyi oynadı. Emre çirkeflik yapmadan işini yaptı,Kazım hakem sayesinde işini gayet iyi yaptı. Galatasaray'dan Sabri hariç kimseyi beğenmedim...

*Gündemden uzak kalıyorum bu aralar en yakın zamanda blogun daha fazla güncellenmesini sağlayacam.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails