Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Ekim 2009 Pazartesi

Islık ve Kolonlar!

Maç için bi şey demeyecem,Fenerbahçe haketmiştir kazanmıştır. Zaten futbolsever olduğunu iddia edenleri çoğu özetlerden takip ettiği için bu maçı (çokbilmiş bir kısım gazeteci dahil) Fenerbahçe'nin tek kale oynadığını,Galatasaray'ı ezim ezim ezdiğini düşünüyor olabilir,bırakalım devam etsinler öyle düşünmeye...

Maç öncesi olayları,provakasyonları vs. sarkık libero yazmış zaten. Gayet de güzel anlatmış,denecek laf yok. Kimilerine ağır gelebilir ama biraz mantıklı düşününce anlaşılır anlatılmak istenenin ne olduğu. Ben başka bi noktaya değinmek istiyorum ;

Dün geceki maçta durmak bilmeyen ıslık sesi. Onun 50 bin kişiden bile çıkabileceğine inanmıyorum ki kameraman sürekli çekirdek tayfasını gösterdi. Ayrıca sesin birdenbire kesilmemesi,resmen kısıldığının en büyük göstergesi. Fenerbahçe tribününde kolonlar olduğunu hepimiz biliyorduk dün bi de ses sistemi kurmuşlardı resmen. 95 dakikanın 55-60 dakikası durmadı ıslık sesi,bunu yapan insan olabilir mi???

Aziz Yıldırım ve ekibini tebrik ediyorum,bu kadar lobiyi Platini yapamaz!!!

Not : Bu yazılanlar Fenerbahçe'nin galibiyetine gölge düşürmek için yazılmamıştır. Aksine dün beraber izlediğim Fenerbahçeli ve mantıklı arkadaşımı ilk ben tebrik ettim,ama öncelikle mantıklı olabildiği,gerçekleri görebildiği için. Çok kötü oynayan Galatasaray takımına denilecek bi şey yok,bu kadar hırssız,kötü,tekdüze futbol izlemeye layık değildir Galatasaray taraftarı!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails