Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ekim 2009 Cuma

Susma Adnan Polat!



Haldun Üstünel Arda'ya kol kanat geren açıklamalar yaptı,Galatasaray taraftarına şampiyonluk sözü verdi,yetmedi Bünyamin Gezer'e giydirdi... Hepimizin duymak istediklerini söyledi,içimizi ferahlattı lakin bu sözlerin boşa gitme ihtimali de var. Ben şahsen öyle "şampiyon olacaz" lafıyla gaza gelip hemen şampiyonluk moduna giren tiplerden değilim. Fakat Haldun Üstünel geldiğinden beri öyle büyük bi güven yarattı ki ben de "In Haldun We Trust" diyenlere katıldım.
Haldun Üstünel Adnan Polat'ın yapması gerekenleri yapıyor. Arda'yı korumak,takımı korumak başkanın işi. En azından karşı tarafta sürekli Aziz Bey konuşurken cevap vermek Adnan Başkan'a düşer diye düşünüyorum!
Şimdi Fenerbahçe yönetimi Fenerium'larda satılmak üzere "ard ARDA 10 yıl" tişörtü bastıracakmış. Galatasaray yönetiminin değil,Adnan Polat'ın tepkisini merak ediyorum! Arda'nın iyi gününde "oğlum gibi-onun kariyer planlamasını ben yapacam-Metin Oktay'ın veliahtı-" falan demek önemli değil,önemli olan şu günlerde Arda'ya yardım etmek,10'u kollamak!
Adnan Başkan sadece iyi günde değil,kötü günde de takıma sahip çık!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails