Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Eylül 2009 Cuma

Cumartesi Futbol Şöleni





Bülent Abi'nin bloguna bakarken gördüm. Yarın saat 17'de oturuyoruz TV başına,gece 24'e kadar kalkamıyoruz. Dolu dolu muhteşem bir futbol günü olacak. Hem maç bilgileri hem iddaaseverlere ufak çaplı tüyolar verelim.

Önce saat 17'de transferin flaş takımı City ile Wenger'in çocukları oynuyor. Adebayor'un maçı olacaktır kanımca. Sakat-cezalı durumunu bilmiyorum ama keyifli bir maç olacağı kesin. Alt olacağını düşünüyorum,City alır veya berabere biter. Yayın : Spormax

2.maçımız Tottenham-ManU,19.30. City-Arsenal maçından daha keyifli geçeceğini düşünüyorum. Son 20 dk'sını izleyemeceğiz gerçi,derbiye denk geliyor. Üst olacağı garanti gibi. Berabere biteceğini düşünüyorum ama Tottenham L'pool'a yaptığı sürprizi yapabilir. Yayın : Spormax



Ve beklenen maç.Galatasaray-Beşiktaş... Denizli 7-8 defansif oyuncuyla oynayacağı için sıkıcı geçmesini bekliyorum. İlk golü Galatasaray atarsa maç kopar. Ayrıca beklerde İsmail Köybaşı ve Erhan Güvn gibi iki çaylakla başlarsa Beşiktaş,Keita ve Kewell gibi iki tecrübeli açıkla Galatasaray işi kanatlardan bitirir. Ama Denizli'nin bu ligin kurdu olduğunu düşünerek sağ bekte Ekrem sol bekte Deli İbo'yla başlayacağını düşünüyorum. Orta sahada Ernst Arda'yı durdurabilecek güçte. Haftasonu 4 gol atıp moral bulan Baros Sivok-Ferrari'yi çok yorar... 60-70 arası giren bir Nonda maçı alabilir. Galatasaray olunca ister istemez üst düşünüyorum. Umarım Denizli maçı sıkıcı bi hale getirmez de keyifli bi maç izleriz. Ayrıca herkesin söylediğinin ve 1.50 veren iddaa'nın aksine ben maçın favorisinin Galatasaray olduğunu düşünmüyorum. İlk ihtimal beraberlik. Yayın : Lig Tv-21.00

Espanyol-Real Madrid maçında Jargue anılacağı için bir şölen havasında geçmeyecektir. Espanyol kaptanı için taraftarı önünde Real'e direnecektir. Ama formda bir Kaka var karşılarında. Benzema ve CR9'un da ölüsü yetecektir. Real maçı alır ve üst olur... Tabi bunu izleyemeyecez derbi ile aynı saatte. Yayın : NTV-21.00

21.45'te Lazio-Juventus maçı var. Juve çok formda,Lazio Pandev sorunu,Ledesma sorunu derken toparlanamadı daha. Formda Diego ve Amauri ile Juve bu maçı alır. Ayrıca klasik Serie A maçlarına benzemiyor,üst olur. Juve rahat gol atıyor,savunma iyi ama daha tam oturmadı. Yayın : NtvSpor

22.00'de Fransa Ligi'nin son şampiyonu Bordeaux,ligin orta sıra takımlarında Grenoble'yi ağırlıyor. 2 veya daha fazla fark olur. Gourcuff tek başına alır maçı. Yayın : Kanal A

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails