Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Eylül 2009 Pazartesi

Maradona -1 Dunga-3

Maçın en güzel hareketinden başlamak istiyorum...Jesus Datolo -ki kendisi için daha önce bi yazı yazmıştım- maçta Messi,Kaka,Robinho vs. yıldızlar topluluğundan beklenen golü attı... Tam da ben Arjantin gol atamaz belki Brezilya bi tane daha takar derken Jesus golü bana attı sanki :) Yeteneği kıt ama iyi niyetli,maç boyu hücumda etkin olmaya çalıştı...
Attığı 2.golde kendisinden beklemediğim zerafette bir vuruş yaptı Fabiano. Çok golünü izledim ama bundan daha iyi bir vuruşunu hatırlamıyorum. Tam pozisyon öldü diyecekken muhteşem bir vuruş yaptı ki Kaka da elle atılamayacak pas attı. Kaka demişken yediği tekmelere isyan etmeyecek yıldız yoktur eminim ama O'nu diğer yıldızlardan ayıran özelliği de bu galiba,mütevazılık... Maestro gibiydi dün sahada,Messi'ye inceden ayar verdi,La Liga'da yalnız değilsin artık :)
Geçelim bizimkilere...Elano tüm o çıtkırıldımlığın ardında bir kasap gizliyormuş :) Ankaraspor maçında yaptığı Kung-Fu hareketiyle sinyalleri vermişti,dün Tevez'e yaptığı neydi öyle! Gerçi maçın genelinde vardı sertlik,eminim Avrupalı bi hakem olsa maç 11'e 11 bitmezdi. Gilberto Silva ve Mascherano nasıl bitirdi maçı,hayret... Bi de girdikten sonra Ramires,20 dk'da 5 faul yapılır mı??? Andre Santos genel olarak iyiydi,sırıtmadı...Bi pozisyonda vurmasını beklerken topuk pası verdi Kaka'ya ki vursa girme şansı vardı,jeneriklik olurdu...
Luisao'yu beğendim,dev gibi bi şey :) Golü de güzeldi...Elano'nun her ortası tehlikeli mi olur arkadaş,Sabri'den kurtulduk bu sefer galiba...Utanmasalar taç olunca bile Elano'yu bekleyecekler,beğenmeyenler var ülkemizde ama koca Brezilya oyunu Elano üzerine kurmuş...
Arjantinliler hep Tanrı'nın Arjantinli olduğuna inanırlarmış.Maradona gelince emin olmuşlar...Bir Boca-River rekabeti belgeselinde Boca'lı bi taraftar söylemişti bunu... Dün Maradona'yı makyajlı suratıyla,tırnaklarını yerken görünce "Böyle Tanrı mı olur lan?" diye düşündüm... Korkak bi takım çıkardı dün Brezilya karşısına... O da yetmedi,1.70'lik takımla kanatlardan gitmeye çalıştı,4-2-3 yerine 4-4-2 ile çıktı sahaya. Datolo iyi niyetli olabilir,Maxi iyi oyuncu olabilir ama bu takımın ileri 3'lüsü Kun(Tevez)-Milito-Messi olmalı... Dün Arjantin ezmiş gibi gözüktü ama Brezilya o kadar rahattı ki ! kasmadan 3 tane attılar,Arjantin'i ateşe attılar...
Bakalım Maradona dünya kupasına götüremezse takımı Arjantinliler Tanrıları için ne diyecekler???

Bu maçın sonucu resmi olarak Arjantin-1 Brezilya-3 ama ben Makyajlı Tanrı-1 Dunga-3 demeyi tercih ederim...


Messi'yle Kun'u Güney Afrika'da izleyemezsem çok üzülecem herkes gibi... Maç içinde ve maç sonunda Messi'nin yüzünde çaresizliği gördüm resmen... Ayrıca Javier Zanetti ve Veron dururken o kaptanlık pazubandı Mascherano'ya verilir mi???

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails