Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Eylül 2009 Salı

Sıra Sende Bulgaristan

Çok çekişmeli geçen maçı 84-76 kazanmayı başardık...Eksiklerimiz yok mu,var... Fakat bu takımdan umudum da var,artılarımız eksilerimizden çok ve bu da sevindiriciBaşlık da fantastik oldu,fotomaç başlığı attım :)Artılarımızı yazalım öncelikle ;

1-Hido ve Ersan. Bu ikili her yönden şampiyonanın en iyi 10 oyuncusu arasında. Ersan şutuna güvense maçı daha önce koparırdık. Israrla turnikeye gitti,olmadı. O kadar sık feyk attı ki ilk feykine el kaldırmadı kimse bi süre sonra. Ama mücadelesi ve skorerliğiyle çok iyiydi. Hido'ya söylenecek bi şey yok,Magic'te liderliği öğrendi,Milli Takım'a yansıtıyor,iyi ki varsın.
2- Savunmamız.5 numaralarımızın kötü savunmasına rağmen bugün çok iyiydik. Yenmeyecek sayıları hep 5 numaralarımız yedirdi,onların da bi sonraki maç düzeleceğini düşünüyorum.
3-Oyun kurucularımız çok iyiydi,Ender,Kerem ve Engin.Maç öncesi yazımda söylemiştim yarı sahayı çabuk geçerlerse seti düzgün oynayabiliriz diye,işlerini yaptılar. Ender ekstra iyi oynadı,serbest atış yüzdesi muhteşemdi. İhsan Bayülken maçın yıldızı seçti,ben de Ersan'la beraber paylaştırıyorum MVP'liği.
4-Tanjevic çok hızlı müdahaleler yaptı,şaşırttı beni :)
5-Mücadele ediyoruz.Böyle oynasın kaybetsin kimse ağzını açmaz.
6-Ekstra isimler iyiydi bugün.Maç öncesi demiştim Sinan savunma yapsın,hücumda katkı beklemiyorum diye ama art arda attığı 2 üçlük hayat verdi. Bekir de elinden gelenin en iyisini yaptı.

Eksilerimiz ;
1-Semih çok kötüydü. Oğuz ve Ömer tecrübesizlik kurbanı oldular ama hırslarıyla kapattılar. 5 numarada alternatif olarak Fatih Solak kalmalıydı.
2-Barış Hersek.Maç öncesi de dedim,kendi jenerasyonunun en iyisi olabilir ama burda büyükler oynuyor ve Barış'ın yeri yok,varsa da benchtir. Fatih Solak gönderilirken orda bol opsiyon olduğu düşünüldü ama yetersiz kaldılar bugün.
3-Tanjevic'in Kaya inadı olmasa bu maç ve bundan sonraki maçlar çok daha rahat geçerdi. Kaya serti görünce kaçmıyor,sağlam durabilen ve skor üretebilen bi 5 numara. Milli menfaatlerde inat olmaz ama Tanjevic ve Turgay Demirel faktörü var ne yazık ki!
4-Son.Ara ara panik yapıyoruz,olacak genç takımız.Her zaman bi kulakları Hido,Kerem,Ömer Onan gibi tecrübeli isimlerde olmalı gençlerimizin. Bugün Hido Semih'e duracağı yeri gösterdi,Semih terse gitti 2'ye 1'den sayı yedik mesela... Hido'nun söylediği kural olmalı ;) ayrıca faul problemi de önemli,o konuda uyarmak lazım uzunları özellikle.

İstatistikler ;

TÜRKİYE: 84 - 76 LİTVANYA
Salon: Centennial Hall
Hakemler: Sreten Radovic (Hırvatistan), Guerrino Cerebuch (İtalya), Fernando Rocha (Portekiz)
Türkiye: Kerem 2, Engin 3, Ersan 17, Hidayet 19, Ömer Aşık 5, Semih 2, Oğuz 10, Ender 16, Sinan 6, Bekir 4, Barış
Litvanya: Mazutis 5, Lukauskis 3, Kleiza 12, Javtokas , Ksistof Lavrinovic 4, Darjus Lavrinovic 9, Petravicius 21, Delininkaitis 5, Jasaitis 14, Kalnietis , Maciulis 3, Jomantas
1. periyot: 19-22
Devre: 39-39
3. periyot: 63-58
Beş faulle çıkan: 33.56 Semih (Türkiye)

Galatasaray Cafe Crown'ın yeni transferi Jasaitis'i ilk defa canlı izleme fırsatı buldum ve çok beğendim. Hayırlı olsun Galatasaray'a...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails