Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Eylül 2009 Pazartesi

Iverson'ın Hikayesi

Lakers ve Kobe hegamonyasına bir süre tek başına direncin simgesiydi benim için AI...ve en sevdiğim NBA oyuncusuydu ki uzun süre kendimi o sandım basketbol oynarken,hareketlerini taklit ettim...

Fakat AI Kobe'nin aksine kendini geliştirmeyi bırakın geri gitti sürekli...Sixers'tan ayrılarak önce Philadelpia taraftarının gözündeki sembol isimliği kaybetti.Denver'da ise Carmelo ile çekişti sürekli,ikisi de top kullanmayı sevdikleri için bir türlü yararlı olamadılar ve George Karl Chauncey Billups ile takas etmek zorunda kaldı AI'ı. Detroit'te yeniden doğmasını bekledik,özellikle ben çok umutluydum,genel kanının aksine muhteşem bir geri dönüş bekliyordum ondan fakat dönmedi,dönemedi bir türlü... İlk 5 kaprislerinden bıktı Detroit ve serbest bıraktı onu,kulüp arıyor AI...

Memphis ile anlaşmak üzere olduğunu okudum bi yerde,1 yıllık kontrat imzalanacakmış...Bu yaştan sonra muhteşem bir geri dönüş beklemiyorum ondan fakat 2001'de yaptıklarının 10'da 1'ini yapsa yeter onu izlemeyi sabırsızlıkla bekleyenlere...

Ne Denver forması ne Detroit forması yakıştı şu Sixers forması kadar...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails