Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Haziran 2010 Çarşamba

2 Güzel Transfer!

Geçen sene Galatasaray formasıyla bizi krizlerden krizlere sokan Caner Erkin Fenerbahçe'ye transfer oldu.Çok korkmuştum bonservisini bizimkiler alacak diye ama çok şükür ki doğru yolu buldular.Fenerbahçeli dostlara şimdiden Allah sabır versin diyorum ama çok fazla forma giyebileceğini de düşünmüyorum.Ankaragücü 3.25 milyon euro vermişti,demek Fenerbahçe daha üstüne çıktı.Gerçi Şekip Mosturoğlu yarın 1 milyon euroya 8 taksitte aldık der,biz de yalancı konumuna geliriz.

Başlıkta güzel transfer dedim ama Fenerbahçe açısından değil,benim açımdan güzel transfer bu.
Bir süredir Valencia'yı ikna edip Silva'yı iknaya uğraşan Manchester City sonunda bitirdi transferi.35 milyon euro konuşuluyor ama Silva için değer bence.Geçen sene Villa ve Silva'yı daha yüksek fiyatlarla satmayan Valencia bu yıl ekonomik krizi aşmak için bu oyuncuları elinden çıkararak daha genç ama patlama ihtimali olan oyunculara yöneliyor.

Villa satıldı,yerine Soldado alındı ki çok mantıklı bir transfer.Belki de sol kanadın sahibi Silva satılıp bizim kapımızı çalarlar Arda Turan için.15-20 falan verseler uçarak satar Adnan Polat.Valencia Milan gibi küçülüyor ama sebepler farklı.Milan işi bilmediğinden,Valencia ekonomik krizden.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails