Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Haziran 2010 Pazartesi

Kocaman Kocaman!

Hiç de hoş olmayan bir şekilde takımın başına getirildi Aykut Kocaman. Yöntemi Oğuz Çetin'inkinden daha temiz olsa da yine ortada bir çirkinlik var. Mustafa Denizli'in yardımcılığını yaptıktan sonra onun yerine gelen Lorant'ın da yardımcığılını yapıp, Lorant'ın kovulmasının ardından sanki takımı kötü yönetenler arasında kendisi yokmuş gibi hiç gocunmadan Fenerbahçe'nin başına geçmişti Oğuz Çetin. Aykut da Daum'un üstünde sportif direktörken onun yerine göreve geldi. Evet biraz daha temiz duruyor ama yakışmıyor..

Şimdi şu soru ister istemez insanın aklına geliyor: Sen bir sene Daum'la çalışırken takımın başarısı için gerçekten tüm benliğinle çalıştın mı, yoksa bakalım olursa olur olmazsa belki takımın başına ben geçerim mantığı kafanın bir yerlerinde hep var mıydı? Futbolculuğunda hep Oğuz Çetin'in peşinden gittin ama bari hocayken, ki daha başarılı bir hocasın, bunu yapma.

Rıza Çalımbay da Bülent Korkmaz da takımlarının başına geçtiler; ama bu yöntemi kullanmadılar. Asla kullanmazdılar da. Çünkü kendi çıkarlarını takımlarının üstünde tutmuyorlar, çünkü onlar 'gerçek kaptan'lar. Evet herkes içten içe hedefine ulaşmak için fırsat kollar, takımın başarısızlığını bile isteyebilir; ama çakallığın da lüzumu yok!

Peki Aykut, Fenerbahçe Daum'la bir sene daha devam etseydi sen görevinin başında kalacak mıydın? Tabi ki kalacaktın, bendeki de soru mu! Ama sen bu görevi kabul ettiğine göre takımın başarılı olmadığını düşünüyordun, e arkadaş o zaman niye zamanında müdahale etmedin? Yetkin de vardı, desteğin de vardı kardeşim. Bırak hoca Daum olsun sen arkasındaki adam olarak katkıda bulun takıma, ne kaybederdin Aykut'luğundan? Şimdi Kocaman değer kaybettin Aykut...

Bence Daum kadar bile başarılı olamayacaksın Aykut. Çünkü yıllar boyu öğrenmektense hedefine nasıl ulaşacağın üzerinde kafa yordun. İstanbulspor'da demagoji yaptın, Gökçek'in paralarını yönettin. Bunlarla uğraşacağına hocalık deneyimini geliştirseydin belki başarılı olurdun. En azından bu bir sene Daum'un altını oyacağına Daum'dan bir şeyler öğrenmeye çalışsaydın keşke. Daum dediğin adam neredeyse Alman milli takımının başına geçiyordu be! Malesef rezil olacaksın Aykut, sonra ne yapacaksın merak ediyorum. Milli takımda Oğuz'un yardımcısı olursun belki 2012 yılında..

Oğuz Çetin'e bakıyorum hala aynı kafada devam ediyor. Şimdi de milli takımı gözüne kestirmiş. Fatih Terim'in yardımcısıydı, şimdi de Hiddink'in yardımcılığını yapıyor. Peh bu ne yüzsüzlük be!

Kazıkçı, art niyetli esnaflar vardır. Hiçbir zaman iflas etmez onlar, her zaman bir yolunu bulup para kazanırlar. Ama asla büyüyemezler, asla Migros olamazlar; Migros olmayı bırak mahallede sözü geçen "abi esnaf" bile olamazlar!!! İşte siz bu kazıkçı, kendi taraftarının bile şüpheyle baktığı esnaf olmaktan öteye geçemeyeceksiniz beyler..

2 yorum:

LiOneL dedi ki...

pek başarılı olacağını düşünmüyorm aykut'un.. hatta daum'u arayacağız gibime gelior.. başka takım olsa ilk 10 hafta içinde gönderilir diycem ama fener olduğu için ilk yarı sonuna hatta eğer bir-iki kritik maç alırsa sezon sonuna kadar kalır bence.. bakalım artık hayırlısı olsn fenerim için.. inşallah hepimiz yanılırz da şampiyon yapar bizi.. o zaman kocaman alkışı hakeder..

Horto Magiko dedi ki...

şampiyon yapabileceğini hiç sanmıyorum aynen yazıda söylediğim nedenlerden ötürü.. eğer böyle oğuz gibi çakallıklarla uğraşacağına ertuğrul gibi hocalığını geliştirmeye çalışsaydı umudum olurdu ama şimdi hiç umudum yok.. senin de dediğin gibi bir iki önemli maç kazanırsa yani daha açık konuşursak galatasarayı yenerse sezon sonuna kadar kalır, yoksa onu bile göremez..

Related Posts with Thumbnails