Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Haziran 2010 Pazar

Il Capitano-4 Horto Magiko-1

Bizim blog için derbiydi bu maç resmen ve ben kazandım,hem de öyle böyle değil 4-1 :) Süleyman'dan sonra Hikmet'in favorisi de bavulları topladı evine dönüyor.Bu eşleşme ile ilgili bir yazı yazacaktım ve kafamda tasarladığım şey şuydu ;

Turnuvanın en iyi oynayan takımı Almanya ve Cezayir'i bile ezemeyen bir İngiltere.Almanya Sırbistan'a yenildi ama izleyen herkes büyük takımın Almanya olduğunu farketti.Ama İngiltere yendiği Slovenya maçında bile bunu bize hissettiremedi.Almanya'dan tek fazlası tecrübe İngiltere'nin.Bu tecrübe mesela kalede başlarına bela olabilir fakat.Zira David James çok tecrübeli ama refleksleri çok yavaşladı ve bu başlarına iş açabilir.Sonuç olarak çok uzatmadan söylemeliyim ki zinde,iyi oynayan gençlerin uyuşuk ama tecrübelilere karşı mücadelesinde Almanya bir adım önde dahi olsa her şey olabilir.Rooney bu maçın x faktörüdür kanımca ya turnuvaya damga vurur ya da reklamdaki adama dönüşmede ilk adımı atar bu maçta.
Maçın başından sonuna kadar korktuğum tek an diyebilirim.Eğer 5 dk içinde 2 gol yeseydik -ki yedik- maçı çeviremeyebilirdi bu genç çocuklar.Zaten bir anlık paniğin sebebi de buydu ama sonra dinamik orta sahamız işleri yoluna koydu yavaştan.Hakemler turnuvaya damga vuruyorlar.Borges de yazmış zaten kazanacaktı Almanya,katılıyorum aynen ama İngilizlerin yerinde olmak da istemezdim.

Maçın yıldızları Müller ve Bastian Schweinsteiger'di.Evet yine Bastian'ı övecem zira karşında Gerard-Lampard-Barry orta sahası varken bu kadar etkin olmak kolay değil,hem de sakat sakat.Tabi ki tüm takım muhteşemdi,en çok aksayanlar Mesut ve Podolskiydi.Kaptan Lahm'ı da saymamız gerekir heralde.

3. ve 4. gollerdeki kontratağa çıkışlar çok iyi ve çok hızlıydı.Özellikle Müller'in hızlı gelişleri çok etkileyiciydi.Tabi ki son golde Mesut'un deparı da çok iyiydi.
Horto Magiko-Il Capitano

Hikmet'le çok komik diyaloglarımız oldu maç içinde hatta bazen aşırıya kaçtık ama çok keyifliydi.Etrafımda çok az Fenerbahçeli var ve çoğunluk Galatasaraylı olduğu için onlar da pasifize olmuş durumda.Bu yüzden ezeli rekabet yaşayamıyordum bu Dünya Kupası iyi geldi şimdiden bir sonraki Almanya-İngiltere maçını iple çekiyorum,tabi ki kazanacağımızı bildiğimden :)


P.S : Resimler Borges blogdan alınmıştır.

2 yorum:

Hikmet Cilli dedi ki...

3 tane daha atsak da maçı alamazdık kardeşim zira hakem mutlaka gollerden 2'sini vermezdi :D
futbol 22 kişinin oynadığı ve sonunda maçı hakemlerin almanlar'a veriği bir oyundur..

LiOneL dedi ki...

haklısın doktor, yazık oldu ingilizlere.. maçtan bikaç saat snra yine hakem faciası yaşandı.. bu sefer arjantin golünü (olmayan gol)engellemek için kalkmadı bayrak.. nedense buna hiç üzülmedim hatta çook sevindim.. darısı almanya galibiyetine:)

Related Posts with Thumbnails