Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Oz Büyücüsü'yle 1 Yıl Daha


Kaldı, kalacak, kalıyor derken sonunda açıklandı Kewell'ın kaldığı. Neill yeni gelmişken Kewell gitmezdi, Keita gibi taraftarın gözdelerinden biri satılmışken Kewell gönderilemezdi. Yönetim alacağı tepkiden de çekindiği için muhtemelen ısrarcı oldu bu transferde ve Kewell da biraz fedakarlık yaparak takımda kaldı.
Keita gönderilene kadar Kewell'ın kalmayacağını düşünüyordum lakin Adnan Polat zeki adamdır, taraftarın tepkisini çekmekten çekinir. Önce bir hamleyle Kewell'a yaşlı ve sakat diyen Haldun Üstünel'i devreden çıkardı ve kendisine daha yakın olan Adnan Sezgin'i getirdi. Keita'yı satmanın tek yolu buydu zira Haldun Üstünel olduğu sürece Kewell getirilemezdi. Düne kadar Keita'nın gönderilmesinden dolayı yönetime sallayanlar "an itibariyle" susmuş, seviniyorlardır.
Aslında lafı çok da uzatmaya gerek yok. Ben de çoğu Galatasaraylı gibi çoktandır bu haberi bekliyordum ve keyfini çıkarıyorum şu an. Geçen sene Lugano maç başı imzalayınca her maç sahada yer almak için çok dikkatli davrandı. Bu sene de Galatasaray yönetimi zor bir işi başararak "yaşlı ve sakat" denilen Kewell'a maç başı sözleşme imzalattı. Kewell her maç sahada kalmak isteyecektir ve başarırsa hem kendisi hem Galatasaray kazanır.
Tabi ki gelecek diğer transferleri bekliyor herkes ama Kewell'ın yönetime kredi sağladığı çok açık. Tekrardan hoşgeldin Daddy Cool, hep bizimle kal, hep gül...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails