Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ağustos 2009 Cuma

Bolt,Rekor,Doping


200 metre'de de dünya rekoru kırdı Uçan Adam... Kendi açıklamaları kırmayacağı yönündeydi ama Allah "koş ya kulum" dedi,yine rekor geldi...
Doping söylentileri çıkaranlara ben sövüyordum da Mert Aydın edepli bi cevap vermiş ;

-Amerikalılar neyi bulamadı da Jamaikalılar buldu???

Yarışı 4.sırada bitiren Shawn Crawford'un sözleri de hoşuma gitti ;

-Yarış bittiğinde "Game Over" yazısı çıkmasını bekledim.Çünkü bir video oyununda gibi hissettim.



-Amacım efsane olmak ve bu yolda bir adım daha attım. Bu kadar hızlı koştuğumu yarışta fark etmedim...

Usain Bolt

Siz neden seviyorsunuz bilmiyorum ama Bolt bana çok doğal geliyor... Sanki günlük hayatında da böyle güleç,sırıtkan,neşeli bi insanmış gibi geliyor... Ayrıca imkansızlıklar içinde dahi olsa ABD'yi reddedip Jamaika adına koşması ve bayrağına,milletine bu kadar sahip çıkması da bu adamı sevmeme hakkımı elimden alıyor... Yürüyedur Bolt...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails