Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Kasım 2009 Cuma

Kazım Kazım

Kazım'a 4 maç ceza verilmiş PFDK tarafından. Hakemi itip,oyuncuya "p.ç kurusu" diyen Emre'nin 3 maç,yumruk atan Keita'nın 3 maç aldığı yerde bu ceza çok çok fazla... Fenerbahçe Tahkim'e gitmeyi düşünmüyormuş ama bence kesinlikle gitmeliler ve ceza en fazla 3 maç olmalı ki bence 2 maç yeter. Sadece şımarık olduğu için,antipati topladığı için bu kadar üstüne gidilmemeli Kazım'ın. Sonuçta onun düzelmesini sağlamak da Fenerbahçe'nin elinde ve bu kesinlikle iyi bir yol değil Kazım'ı kazanmak için.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

kazim kardesimizin bu ilk kufuru degil, gecen sene de ayni olaydan dolayi ceza almisti.misal vermek gerekirse trafikte de ayni sucu 2kere isleyince ceza artar.o yuzden bu cezayi normal karsiliyorum. saygilar.herkese iyi bayramlar.

il Capitano dedi ki...

keşke dediğin gibi olsa ama ben böyle bi uygulama görmedim daha önce.sert hareketi ilk yaptığında 3,ikincide 5 maç falan da görmedim.ama güzel bi uygulama olur,lugano tarzı oyuncular da akıllanır böylece...sana da iyi bayramlar dostum.

Unknown dedi ki...

tribunlere el hareketi cekersin 2 mac ceza alirsin, cezan biter ayni hareketi bir daha yaparsan sana 2 mactan daha fazla ceza verirler.yazisiz bir kuraldir bu.Misal biri yerde kaldiginda top taca atilir. Karşı takım oyuncusu da olay bittikten sonra topu geri iade eder.Bunun gibi kimse de niye yaptin boyle bir uygulama mi var demez.anlatmak istedigim buydu.

Related Posts with Thumbnails