Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Kasım 2009 Cuma

Sorular Cevapsız Kaldı!



Keşke hep Sixers formasıyla kalsaydın. Keşke seni bir daha Sixers formasıyla görebilsek. Keşke böyle olmasaydı!!!

Allen Iverson nam-ı diğer The Answer bir mektupla emekliliğini açıkladı. Haberi daha önce aldım ama yazamadım. Ben de çoğu yaşıtım gibi NBA'i Majesteleriyle öğrendim ama bana NBA'i sevdiren adamdır Iverson. Saç stiliyle,asiliğiyle,crossoverlarıyla,Philadelphia taraftarıyla bütünleşmesiyle,hiçbir şekilde boyun eğmemesiyle. Sahalarda diğerlerine nazaran kısa olması dolayısıyla içimizden biri gibiydi,mahallede her gün beraber oynadığımız arkadaşlarımızdan biri gibi. Lakers'ın ligi domine ettiği,finale kadar doğru düzgün maç vermeden geldiği seride ilk maçta yaptıklarını unutmak mümkün mü? Seriyi 4-1 kaybetmiştik ama aklımızda hep ilk maç vardı,Iverson'ın 48 sayılık dev performansı vardı. Okula geç kalmıştım uzatmaya gittiği için maç ama değmişti. Özellikle Lue'ya yaptığı crossover ve "Ben bunu bütün sene yaptım." diyerek yere düşen Lue'yu daha da aşağılaması mükemmeldi.


Bir basket dergisi Iverson eki vermişti. Her sayfasını ezberlemiştim,her resmini kesip dolabıma yapıştırmıştım. Gazeteler Iverson resmi versin diye beklerdim,o zaman netten filan anlamazdık tabi :) Kobe'den nefret ederdim -ki hala pek hazzetmem- sırf Philadelphialı olup bizde oynamadığı için! Iverson da sevmezdi bence onu,sırf bu yüzden. Neyse uzatıp iyice duygusala bağlamaya gerek yok,NTVSpor emeklilik mektubunun Türkçesini vermiş. Okumak isteyenler için link!


Lue'yu rezil ettiği videoyu da verelim de tam olsun :) Youtube izleyemeyenler için Link!



Ayrıca Dwight Howard'a verdiği cevap da Answer'a yakışırdı ancak ;

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails