Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Şubat 2010 Cuma

12 Dakika

Vidic ve Puyol'la beraber dünyanın en iyi 3 defans oyuncusundan biridir benim John Terry.Önce annesi kleptoman çıktı,sonra babası kokain satıcısı ve şimdi de kendisi Wayne Bridge'in sevgilisini hamile bırakmakla suçlanıyor.Basın ve kamuoyu olay duyulduğundan beri Terry'nin Güney Afrika'ya gitmemesi gerektiğini,Terry'nin Milli Takım kaptanlığına devam edemeyeceğini yazıp durdu.Federasyon da topu Fabio Capello'ya attı.

Capello bugün Terry ile sadece 12 dakika görüştü ve Terry'i kaptanlıktan aldı.2.kaptan 1.kaptanlığa yükselir büyük ihtimalle.Capello'nun açıklamasının tamamı ;

“Uzun uzun düşündükten sonra kaptanlığı Terry’den almanın en doğrusu olduğuna karar verdim. Terry kaptanlığı süresince hep olumlu davranışlar sergiledi ancak bu kararı alırken başka konuları da göz önünde bulundurdum ve İngiltere takımı için en doğrusunun bu olduğuna karar verdim. İngiltere için en iyisini istemem bu kararda etkili oldu. İlk olarak Terry’e haber iletildi. Terry’i kaptanlığa seçerken ikinci ve üçüncü kaptanları da belirlemiştim. Bu kararın değişmesi için bir sebep yoktur. Bu kararı bana bırakan federasyona teşekkür ederim.”

Fabio Capello



Kaynak :
http://www.footballove.com/2010/02/05/capello-terryden-kaptaligi-aldi/

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails