Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Şubat 2010 Çarşamba

Neler Oluyor!




Maça golle başlayıp sonra bi şekilde bocalamayı nasıl başarıyor Galatasaray bilmiyorum ama gerçekten can sıkıcı bi hal almaya başladı bu olay. Daha 10.dakikada Arda'nın şık golüyle öne geçmişsin, defansif bir takımla sahaya çıkmışsın. Hani bu takım gol de atmaz gol de yemez denen türden! Ama bu takımın adı Galatasaray. Defans 4'lüsünün 4'ü de stoper özellikleri olan adamlar ama o kadar basit hatalar yapıyorlar ki, Servet hariç hiçbirini beğenmedim. Galatasaray'ın en iyisi kimdi derseniz bulamam ama en kötüsü kimdi diye sormaya bile gerek yok bence. Emre Güngör ben bu takımın en kötüsüyüm diye bas bas bağırıyor! İlk yarıda özellikle beni futboldan soğuttu. Bi yandan da düşünüyorum Lucas Neill sağbek de oynayabiliyordu, keşke Rijkaard-Neeskens ikilisi Emre ile Neill'in yerini değiştirse diye! Ama gerçekten Rijkaard inadım inat, götüm iki kanat diyen tiplerden.

Ayhan Akman şu kadar eksikle bile oynatılmaması gereken bi adam. Şu topun üstüne basıp dönmeleri öldürdü yine beni. Pas versene kardeşim bok mu var dönüp duruyorsun! Sarp bile sürekli dikine oynayan adam bile durmaya alıştı Ayhan'la oynarken.



Kaleci Ufuk bu gece beni hayal kırıklığına uğrattı. İlk gol yenmez be Ufuk. Nasıl bir atlamadır o topa? Ayrıca 2 defa uzaklaştıramadın topu, dönüşünde yiyorduk golleri. Defansla anlaşamıyor henüz, bu sorunu gidermesi lazım kaleyi istiyorsa.



Jo niye sakatlandı, nasıl oldu bilmiyorum ama acilen takıma kurşun dökülmesini istiyorum. İyi dediğimiz 3 gün yaşamıyor bu nasıl iş yaw! Bugün de gördük ki Atletico maçlarında işimiz çok çok zor! Santraforsuz rakip kaleye bile gidemiyoruz, üstüne üstlük ilerde top tutamadığımız için top sürekli ceza sahamızın etrafında geziniyor... Dos Santos'tan ümitliyim ama fiziğini biraz güçlendirmezse bu takımda oynayamaz. Oynarsa da torpille oynar! Yalçın yanından geçiyor Santos yerde, Batak geçiyor aynı şekilde, Şenol geçiyor öyle en son Tita'yla omuz omuza girip düştü ben de dayanamadım sövdüm! Elano'nun bi pozisyonunu da önüne geçip yedi zaten.
Barış için bir şey demiyorum artık. Klasik Barış, yeteneksiz ama hala kendini teknik sanıyor. Koş ulan senin başka işin yok. Zidane ruleti yapmaya çalışma,sağından atıp solundan geçmeye çalış ille çalım atman lazımsa! Ayrıca Arda'nın 30 metreden attığı müthiş topu kontrol edemedin ya sana bi şey demiyorum artık.


Caner ve Arda çırpınan isimlerdi ama 2.yarı Caner kayboldu. Nerede oynayacağını bulamadı sanırım. Ben de bi ara kimin nerde oynadığını şaşırdım. Arda'nın golü çok şıktı, gol atmayı da öğreniyor yavaş yavaş Kaptan.

Antalyaspor iyi takım, iyi savaşıyor, iyi koşuyorlar. Şifo'yu takdir etmek lazım, bedavaya aldığı bitti denilen topçularla iyi bir takım yaratmış. Hiç durmuyorlar, pire gibiler. Bi Beşiktaş maçlarında duruyorlar, onun da sebebini bulamadım. 2.gol ofsayt gibiydi ama yine de vuruşa kocaman alkış lazım. Helal olsun Neco, seni yedekte bile tutmaya tenezzül etmeyenlere güzel cevap verdin!


Neyse Galatasaray turu geçer ama oyun hiç ümit vermiyor. Forvetsiz işimiz çok zor. Bari Keita oynamaya başlasa bir an önce!





Levent Özçelik'in Djheoua'nın adını çok sevdi sık sık söyledi :) hatta ara sıra Jo'ya bile söyledi. Çok seviyor adamı belli, zenci olmasının etkisi var mı bilemiyorum! Ayrıca taçları bile büyük bi heyecanla anlatarak maça heyecan kattığını sanması ilginçti.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails