Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Şubat 2010 Cumartesi

Haftanın Maçı


Ne Beşiktaş-Gençlerbirliği,ne Galatasaray-Kayserispor maçı.Haftanın maçı Eskişehirspor-İBB maçıdır açık ara :)

45+2'ye kadar karşılıklı ataklar vardı,45+2'de kornere giden topu son anda çevirdi Ümit Karan ve Okwuwanne isimli yeni transfer güzel bir kafayla Es-Es'i öne geçirdi.

69.dakikada Ekrem'in ortasına zor pozisyonda Tum güzel bir kafayla golü attı. Maç burdan sonra başladı asıl.77.dakikada Okwuwanne çıktı yerine Adem Sarı girdi. Eskişehirspor taraftarı iyi oynayan yeni transferlerinin çıkmasına anlam veremeyip,Rıza Çalımbay'ı istifaya davet ettiler.Tabi ben de onların Rıza Hoca'yı istifaya davet etmelerine anlam veremedim.Bu dakikalarda oyuncular da benle aynı fikirdeydi ki durakladılar bir süre.Fakat yeni transfer Sezer Öztürk'ün oyuna ağırlığını koymasıyla beraber Eskişehirspor tekrardan bastırmaya başladı ve Sezer'in ortasına Ümit Karan hafif faul kokan bir vuruşla,rakibin üzerine biraz abanarak kafayı vurdu ve golü attı.Son dakikada İBB frikik kazandı ki bana göre orda Tum kambura yatıp El Saka'ya faul yapmıştı,fakat hakem İlker Meral'di çok doğru bir yönetim beklemiyordum şahsen.(bkz.Kasımpaşa-Galatasaray maçının hakemiydi) Frikiği Ivesa kurtardı,dönen topu Vinicius tamamladı tam İBB 1 puanı kurtardık diye sevinirken ofsayt olduğunu gördüler.İtirazlar,itiş kakış bitmişti ki Herve Tum olay yerinden hakemi alkışlayarak uzaklaşmaya başladı. İlker Meral sarı kart gösterdi ve açıkladı sarı kartı görme nedenini.Tum sallamadı İlker'i ve devam etti alkışlamaya.E doğal olarak kırmızı kartı gösterdi İlker Meral ve maç öyle bitti.

Öncelikle 1 gol atıp,1 asist yapan Ümit Karan'ı çok beğendim.Devre arası Ümit'e yaramış,göbekten kurtulmuştu.Zaten bunu gol sonrası formasını çıkararak herkese gösterdi.Çok iyi oynamadı ama kaptanlığın gereğini yerine getirdi.

Maçın yıldızı tartışmasız Sezer Öztürk'tü.Sezer'in oyun stiline ayrı bir sempatim olduğundan onu dikkatle izledim ve hayran kaldım.Umarım kendisini daha iyi yerlerde görebiliriz.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails