Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Şubat 2010 Çarşamba

Emmanuel Emenike

Bu arkadaş tip olarak andırsa da Nijerya'nın İbrahim Tatlıses'i değil, zaten İbo olmak kolay değil olsa olsa Nihat Doğan olur bundan :) Emmanuel Emenike Kardemir Demir Çelik Karabükspor'un golcü oyuncusu. Ligde şu ana kadar oynadığı 15 maçta 8 golü var.

Çok güçlü oyuncular için kullanılan bir tabir vardır, "tank gibi" diye. Ben de sık sık kullanırım. Bu Emenike denen arkadaş bariz bir "tank". Gibisini kullanmıyorum çünkü gerek yok. Sene başından beri izlediğim her maçında etrafındakilere çarpa çarpa ilerleyişini gördüm, çarptığı an ayakta kalabilen görmedim; ki takip edenler bilir bank asya'da genelde fizikli,kora koru iyi bilen topçular vardır. E.Emenike fiziği sayesinde gol atmakla kalmıyor, birçok asist de yapıp arkadaşlarına pozisyon hazırlıyor. Çok muhteşem bir tekniği yok. Türkiye'de 3 büyükler hariç her takımda oynayabileceğini düşünüyorum. Henüz 22 yaşında, 10 Mayıs 1987 doğumlu. Eğer Karabükspor süper lige gelecekse bunda Emenike'nin büyük katkısı olur. 200 bin TL ya da 100.000 euro gibi cüzi bir fiyatmış bonservisi Karabük'e gelmeden fakat Karabükspor kiralamış. Süper lig takımlarından biri bu fiyata ya da biraz daha fazlasına bu adamı alırsa pişman olmaz diyorum.

Karabükspor en yakın rakibi Konyaspor'un 3 puan önünde lider durumda. Süper lige gelmeleri sürpriz olmayacak. Bu hafta kafaya oynayan Altay'ı 3-0'la madara ettiler ve Emenike müthiş 1 gol ve 1 asistle maçın yıldızı oldu. Uzun bir Karabükspor yazısı hazırlıyorum, yakında postlarım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails