Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Şubat 2010 Salı

İl Capitano'nun Seyir Defteri #4


Seyir Defteri'ni güncellemek için güzel bir hafta :) çok sayıda parça parça olay var,birleştirmek lazım tek konuda.

*Leo Franco'dan başlamak istiyorum.Karısının mutsuz olduğu Arjantin veya İspanya'ya gitmek istediği söyleniyor.Leo'nun düşen performansının sebebi bu diyorlar ama Leo Beşiktaş ve ilk PAO maçı hariç hiç performans yükseltmedi ki...Hep aynı vasat performans.Şu saydığım iki maçtan başka iyi oynadığını hatırlamıyorum. Galatasaray kalecisinin hele ki yabancı kontenjanını işgal eden bir kaleciyse Eskişehirspor kalecisi Ivesa'dan ya da Bursaspor kalecisi Ivankov'dan iyi olması gerekir.Aynı seviyede olması bile kurtarmaz. E bizim Leo yenecek her golü yiyor ara sıra yenmeyecek golleri de yiyor. E madem bu adam maç kurtarmıyor koyun kaleye Ufuk'u,Aykut'u hata yapacaksa onlar yapsın bari... Atletico Madrid sempatizanı olarak sözleşmesinin yenilenmeyeceği açıklandığında mutlu olmuştum ki taraftarı olduğum takıma geldi bu adam :) Daha çekecem Leo Franco'dan heralde ben. Sözün özü Leo'yu bir maç daha kalede görmek istemiyorum,kalede Ufuk kulübede Aykut görürsem çok mutlu olurum...

*Neill'in gelmesi herkesten çok Servet'e yaramış gibi.Çok iyiydi son maçta,biçerdöver gibi önüne geleni ezdi geçti.Nazar değmesin,böyle devam et Türkü Baba.

*Fenerbahçe-Denizli maçında Özer ve Selçuk'u çok beğendim. Uğur Boral da Sevilla maçını hatırlattı bizlere. Abdurrahman Dereli'yi çok beğenirim normalde ama sakatlıklar çok kötü etkilemiş,berbattı. Selçuk da Cristian'dan eksiği olmadığını,aksine ofansif olarak daha iyi olduğunu gösterdi ama Cristian'dan tek eksiği istikrar ne yazık ki!

*Genç Semih oynadığı her maç üstüne koyarak ilerliyor ama Guiza iyileşince yine yedek ve bunu o da biliyor! Semih'in yedek kalması değil sorun,sorun Semih'in bunu kabul etmesi.Semih iyice alıştı yedekliğe.Euro 2008'in yıldızı,sezonun gol kralı bi sene sonra yedek kalıyor ve bunu sorun etmiyorsa ondan hiçbir şey olmaz.Semih bu sene sonunda da transfer olmazsa ben tümden umudu kesecem ondan.

*Kaptan Arda müthiş ayar vermiş yine.Petit yazmış,buyrun ondan okuyun.Link!

*Extensor da çok güzel bir yazı yazmış.Tamamen aynı düşünmüyorum,farklı düşündüğüm yerler de var onunla ama bu yazının güzel olduğu gerçeğini değiştirmez.Farklı görüşlerimi daha uygun bir zamanda yazacam ama Extensor'un yazısı için burdan buyrun.Link!

*Konyalı Portlandlılar da çok beğenerek takip ettiğim bir blog.Müthiş bir video eklemişler,izlenilesidir.Link!

*Avatar güzel film.3D,3G,HD falan anlamam ben,izleyip de etkilenirsem güzel filmdir o benim için. İnsanoğlunun doğaya yaptıklarını anlamak istiyorsanız Home belgeselinden sonra izlenecek filmlerden biridir Avatar.

*Arsenal-ManU maçı vardı haftasonu.Nani ve Rooney muhteşem oynadı.Hem Nani'nin hem Rooney'in golü izlenmeli.Tüm goller için link!

*Transferler bitti sonunda. Robbie Keane Celtic'e transfer olmuş.Ayrıntılar için Footballove'a bağlanıyoruz.Link!

*Premier lig hastası bi arkadaşım geçenlerde sordu "Premier Lig mi Serie A mı?" diye.Ben de "bizim lig" dedim.Gerçekten ayar oluyorum sürekli bizim ligi aşağılayıp diğer ligleri sürekli övenlere.Mehmet Demirkol mesela.Sürekli ağzında bir "marka değeri" lafı. Sen ülke futboluna gereken değeri veriyor,onu koruyor musun ki "marka değeri" diye beyin yiyorsun. Evet hem seri A'yı hem premier lig'i çok seviyorum,hatta Rusya ligi,Bundesliga gibi ligleri de keyifle izliyorum.Ama benim için Galatasarayımın maçı varsa diğerleri hikayedir.Ya da ne bileyim Fenerbahçe'nin,Beşiktaş'ın,Trabzonspor'un maçı varsa,ya da Kayserispor-Bursaspor maçı varsa yerim Premier lig'i de Serie A'yı da :)

*Neyse uzatıp sıkmayalım kimseyi.Blogumuzun büyüdüğünü,izlendiğimizi,okunduğumuzu hissediyoruz.Görüşlerimizi fazladan 3 kişi okursa bizim sevincimiz artar,lakin sizden de bizimle engin görüşlerinizi paylaşmanızı istiyoruz.Olumlu ya da olumsuz her türlü görüşe açığız.

*

2 yorum:

LiOneL dedi ki...

öyle tahmin ediyorum ki gelecek 10 sene içinde avatar kadar güzel bi film izleyemeyeceğiz.. filmin yapımı için teknolojinin bütün nimetlerinden yararlanılmış.. buraya kadar her şey normal.. bugünden itibaren yapılacak bütün filmler teknolojiyle beslenecek elbette.. yalnız avatarı farklı kılan sadece muazzam görselliği değil ve de asla olamaz.. avatarın tüm zamanların en çok izlenen film olmasını sağlayan insanoğlunun vahşetini, çirkinliğini, açgözlülüğünü mükemmel bi şekilde gözler önüne sermesidir. öyle ki filmin sonunda dışarı çıktığımda insan olduğum için kendimden utandım. bu kadargüzel bir kurguyu kesinlikle beklemiyordum.

LiOneL dedi ki...

ah semih ah.. bu kadar da tembellik olmaz ki.. sahadaki çalışkanlığın kadar çalışsan hakkını ararken belki seni daha çok izleme fırsatımız olacak.. belki de değil, kesinlikle daha çok izleriz.. sen oyundaysan bi şekilde gol atacağını biliorm.. şeytan tüyü var sende ille de atıyorsn.. ama eğer sahaya çıkmıyorsan ve bundan da gocunmuyorsan ne diyeyim artık.. saygısızlık yap demiyorm.. fazlasını iste demiyorm.. ki bunu hayatta yapamazsın.. hakkını ara da bizi de gollerinden mahrum etme.. unuttun mu sen gol kralı olmuşsun.. kullan şu gol potansiyelini.. oturma artık şu lanet kulübede..

Related Posts with Thumbnails