Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Temmuz 2010 Cuma

İstanbul Cup ve Çeyrek Final Eşleşmeleri...

İstanbul Cup devam ediyor. Dün itibariyle çeyrek finalistler belli oldu. Sağlık problemlerim nedeniyle istediğim gibi takip edemiyorum. Maçları gece izlemeye çalışıyorum. Herneyse konuya gelelim. Sıkıcı bi turnuva oluyor. Birçok nedeni var bunun ancak, şunu net bir şekilde belirtmeliyim ki izlediğim amatör maçlardan daha çok keyif alıyorum. Sözde seneye birçok ünlü oyuncu gelecek daha iyi bir turnuva olacak cart curt... Şöyle düşününce neden İstanbul'a gelsin ki  iyi tenisçi diye söylenmeden edemiyorum derken aklıma gelen şu oluyor. "Tatil!!" Evet ancak tatil için gelebilir tenisçiler bu turnuvaya, gelmişken de iki raket sallayalım icabında güzel bi terleriz hesabı da var. Amerika Açık Tenis Turnuvasına böle gevşek bi ortamda neden hazırlanmak istenir.

Çizgi hakemleri uyuyor, sahaya enteresan tipli insanlar girebiliyor, hakemler ya Türkçe'yi katlediyor ya da İngilizce'yi. "Berabere, avantaj, oyun" kelimelerinin yeni okunuşlarına şahit olmak, onları öğrenmek gerçekten güzel. İstatistik namına bir bok yok. Skor namına etrafta bişe görünmüyor. "Sırma Su" turnuva sayesinde kendini gösteriyor artık.

Bir diğer konu seyirciler. Bu kadar mı tenissever var koca İstanbul'da. Her ne kadar kötü bir turnuva olsa da her tenis maçının izlenmeye değer olacağını düşünüyorum. İstanbul'da olsaydım kesinlikle orda bulunurdum. Umarım çeyrek finalden sonra seyirci sayısında artış olur, ama sahaya girmeyen seyircileri orda görmek istiyoruz.

 Neden bilmiyorum ama iyi bişe söylemek istesemde bulamıyorum. İyisi mi kötülerden devam etmek. TRT almış yayınlıyor turnuvayı. Ama anlaşılan o ki malzemeden bayağı çalıyor bu TRT. Kameraları enteresan yerleştirmişler. Ekranın alt tarafında görünen oyuncunun hafif kort dışındaki vuruşları görünmüyor. Vurdu mu vurmadı mı anlaşılmıyor topu görene kadar. Ha bir de yorumcu sıkıntısı var sanırım. Yani hiç Ömer Üründül tarzında yorum yapan birini veya Ömer Üründülün ta kendisini arayacağım aklıma gelmezdi. Ama ne yazık ki öyle.

Gelgelelim bizim tenisçilere...  Heyecan ve tecrübesizlik birleşince doğal olarak pek iyi sonuçlar beklemek zor oluyor. Ama vazgeçmeden, durmadan, yılmadan çalışırsak 7. turnuva da teklerde 2. galibiyetimizi neden almayalım ki? kendi ülkemizde yapılan bu turnuva da daha güçlü olmak zorundayız.

Ancak çiftlerde Çağla ve Pemra' yı unutmamak gerek. Onlar yarı-finale çıktılar ve yarın akşam saat 8'de f,nal için raket sallayacaklar. Başarılar kızlar!!!

Toplam 220bin dolar ödüllü bu turnuvanın finaline yaklaşırken paranın yarattığı itici gücün, maçları keyiflendirmesini temenni ediyorum.

Çeyrek Final Eşleşmeleri

Sorana Cirstea-Anastasia Pavlyuchenkova


Jarmila Groth-Vera Dushevina

Elena Baltacha-Andrea Petkovic

Elena Vesnina -Anastasia Rodionova

Turnuvada son sekize kalan tenisçiler arasında sadece 2 tanesi seribaşı. (3 numaralı seribaşı Anastasia Pavlyuchenkova ve 6 numaralı seribaşı Andrea Petkovic) Dileğim heyecanı yüksek 4 maç izlemek olacak çeyrek finalde....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails