Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Temmuz 2010 Pazar

Shumpert Galatasaray C.C'de / Pigme Pino




Hiç ihtimal vermiyordum ama gerçekleşmiş gerçekten galiba. Preston Shumpert'ı Efes Pilsen serbest bıraktığında Galatasaray, Beşiktaş ve Türk Telekom ilgileniyor deniyordu ama ben bizimkilerin paraya kıymayacağını düşünüyordum ki FCN Blog'da gördüğüm haber beni çok heyecanlandırdı. FCN özellikle bu sene kesinleşmeden transfer haberlerini vermiyor ve "resmen" demiyor haberlere. Bu haberde "resmen" lafı geçmiş ve transfer bitmiş diyebiliriz artık.

Oktay Mahmuti'nin istediği yere çok önemli bir transfer yapıldı, Oktay Hoca da çok memnundur sanırım. Ömer Aşık denerek adrenalinimize tavan yaptırmıştı basının birkaç üyesi ama yalan olduğu ortaya çıktı, hiç görüşülmemiş bile. En azından Ömer Aşık ve menajeri öyle diyor. Preston Shumpert 3 ve 4'ü çok rahat oynar,zorlarsa 5 bile oynayabilir ligimizde ki gerek kalacağını düşünmüyorum ben. Beşiktaş ve Efes Pilsen'den sonra bize de çok yararlı olacaktır. Hoşgelmişsin güzel adam Shumpert ama hala Jasaitis tarzı bir oyuncu lazım.

Haberin Kaynağı : http://fossacimbom.blogspot.com/2010/07/2010-2011-preston-shumpert.html



Basketboldan haber vermişken bu resmi eklemeden olmazdı. Yeni transferimiz Juan Pablo Pino havaalanında milli basketbolcularımız Kerem Gönlüm ve Fatih Solak ile karşılaşmış. Ortaya bu komik görüntü çıkmış. Pino kısa ama görüntüde görüldüğü gibi Pigme değil, adam böyle göründüğünü bilseydi kaçarak uzaklaşırdı heralde ortamdan. Pino kısa değil kardeşim, siz çok uzunsunuz :D 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails